Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2008 01:27 - В началото беше словото...
Автор: ivansavov Категория: Други   
Прочетен: 1730 Коментари: 5 Гласове:
0



          В НАЧАЛОТО БЕШЕ СЛОВОТО,И СЛОВОТО БЕШЕ У БОГА , И БОГ БЕШЕ СЛОВОТО ...
         Много се чудeх по какъв начин да започна цялата тая работа с блога и знам ли , видя ме се готино пък и си е гъзарско да почнеш с цитат от Библията...
         Четох наскоро ( Защото мога и да чета ) че човек като стане на години и почне да води нередовен полов живот почва да страда от злокачественото хоби – графомания.Та в тая статия пишеше, че графоманите вярват, че писането ще задоволи половия им нагон.,че когато се възбудят, те не се мятат в кревата, а сядат пред клавиатурата и започват да редят вцепеняващи простотии. И трескаво изливат върху белия лист немощния еякулат на глупостта…Кво да правиш живота е тежък ,  днес ти се вдига , утре тебе те вдигат... image
          Айде стига съм писал глупости…
Бе истината е че чух че било модерно хората да си имат блогове … и айде и аз да си направя - да си имам и аз “мило дневниче” imageТо само аз ще си го чета, ама нищо - полезно е за хора дето забравят, значи може и да има файда от цялата тази работа ;)~
       Айде стига толкоз, че да позяпам функциите на блога и да си лягам.

     Аа-аа и се извинавам за nick-a ми , знам че не съм оригинален да използвам името и фамилията си, обаче не ме кефят гръмки никове като Гладиатора или Касоразбивача , щото в повечито случаи зад тези имена се крият невзрачни неосъществени лузъри с големи мечти и нищожни възможности. Анонимността наистина дава криле на омразата и човек се опиянява от безнаказано плюене,а и е по-добре ако ме псувате поне да знаете как се казвам...



Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. fro - .
11.01.2008 01:41
Здрасти, Ванка!
цитирай
2. teardrop16 - :) първите ми впечатления са про...
11.01.2008 01:55
:) първите ми впечатления са противоречиви .. а втори сигурно няма да имам :Р успех там с каквото си се занимаваш :)
цитирай
3. annie87 - Aaa..недей така
20.01.2008 17:20
доста си го четем твоето "мило дневниче" :Р
цитирай
4. анонимен - :)
12.02.2008 16:55
винаги съм знаел че не си наред ама чак толкова :)
и аз не съм анонимен нали знаеш, ако не знаеш еби му майката ;)
цитирай
5. kiarasoto - Словото и секса
06.12.2008 11:58
Секса оплодява тялото,а словото опложда душата.
Имаш право,че второто идва,когато първото си отиде.
Но и едното и другото са оргазъм-космически вздив.
Кой както си го може,важното е да го прави.
Това е начин да изгаряме и да се новораждаме!
Успех!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivansavov
Категория: Рецепти
Прочетен: 253704
Постинги: 75
Коментари: 146
Гласове: 1235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол